Poškozená zásilka

POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Při převzetí zásilky ještě za přítomnosti řidiče kurýrní služby zkontrolujte nepoškozenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu zásilky sepište s řidičem kurýrní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte! Tuto skutečnost nám také obratem sdělte na tel.: +0420 792296150.

V případě, že zásilku převezmete a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznický servis kurýrní služby TopTrans na tel.: +420 725431925 nebo v případě kurýrní služby PPL na tel.: +420 225331500 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Následně požadujte sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 24 hodin od převzetí.

Nahlášení reklamace poškozené zásilky tak neodkládejte! Po zaevidování škody nás prosím kontaktujte na tel.: +420 792296150 a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později po otevření, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a kurýrní službou. Vyřízení reklamace může být tak komplikovanější.